details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-153171
DOI: 10.25656/01:15317
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-153171
DOI: 10.25656/01:15317
| Title |
Integrationspädagogik im Diskurs. Auf dem Weg zu einer inklusiven Pädagogik? |
|---|---|
| Other contributors (e.g. editor) | Geiling, Ute [Hrsg.]; Hinz, Andreas [Hrsg.] |
| Source | Bad Heilbrunn : Klinkhardt 2005, 203 S. |
| Document | full text (54.652 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Schüler; Integrierender Unterricht; Inklusion; Behinderung; Sonderpädagogik; Integration |
| sub-discipline | General Educational Science Special Education |
| Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
| ISBN | 3-7815-1381-5; 3781513815 |
| Language | German |
| Year of creation | 2005 |
| review status | Publishing House Lectorship |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
| Date of publication | 19.02.2018 |
| Citation | Geiling, Ute [Hrsg.]; Hinz, Andreas [Hrsg.]: Integrationspädagogik im Diskurs. Auf dem Weg zu einer inklusiven Pädagogik? Bad Heilbrunn : Klinkhardt 2005, 203 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-153171 - DOI: 10.25656/01:15317 |