search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Thompson, Christiane: Bildung und die Grenzen der Erfahrung. Randgänge der Bildungsphilosophie. Paderborn: Schöningh 2009. [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 1 ZDB
Document
Keywords (German)Bildungsbegriff; Bildung; Bildungstheorie; Erziehungsphilosophie; Ästhetische Theorie; Ontologie; Studie; Rezension
sub-disciplineGeneral Educational Science
Philosophy of Education
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Christiane Thompson: Bildung und die Grenzen der Erfahrung. Randgänge der Bildungsphilosophie. Paderborn: Schöningh 2009, 243 S. ISBN 978-3-506-76721-9
publisher's URLhttp://www.klinkhardt.de/ewr/978350676721.html
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2015
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication13.07.2018
Suggested CitationReiner, Markus: Thompson, Christiane: Bildung und die Grenzen der Erfahrung. Randgänge der Bildungsphilosophie. Paderborn: Schöningh 2009. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-155264
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)