search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Barth, K. (1997): Lernschwächen früh erkennen im Vorschul- und Grundschulalter. München: Reinhardt; 242 Seiten, DM 35,-. [Rezension]
Author
SourcePraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 48 (1999) 3, S. 219-221 ZDB
Document
Keywords (German)Rezension; Lernschwäche; Vorschulalter; Grundschule; Vorschule
sub-disciplineSocial Work and Social Pedagogy
Educational Psychology
Document typeArticle (journal)
ISSN0032-7034
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journalPraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1999
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication20.04.2010
Suggested CitationIrblich, Cornelia: Barth, K. (1997): Lernschwächen früh erkennen im Vorschul- und Grundschulalter. München: Reinhardt; 242 Seiten, DM 35,-. [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 48 (1999) 3, S. 219-221 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-17711
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)