search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Bundschuh, K. (1985): Dimensionen der Förderdiagnostik bei Kindern mit Lern-, Verhaltens- und Entwicklungsproblemen. München: Reinhardt (160 Seiten; DM 19,80) [Rezension]
Author
SourcePraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 35 (1986) 6, S. 231-232 ZDB
Document  (1.113 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Förderdiagnostik; Kind; Lernproblem; Verhaltensauffälligkeit; Entwicklungsstörung
sub-disciplineEducational Psychology
Document typeArticle (journal)
ISSN0032-7034; 00327034
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journalPraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1986
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication20.04.2010
CitationRohde, Eva: Bundschuh, K. (1985): Dimensionen der Förderdiagnostik bei Kindern mit Lern-, Verhaltens- und Entwicklungsproblemen. München: Reinhardt (160 Seiten; DM 19,80) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 35 (1986) 6, S. 231-232 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-18003 - DOI: 10.25656/01:1800
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)