search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Matthias Trautmann / Julia Sacher (Hrsg.): Unterrichtsentwicklung durch Videofeedback. Besser kommunizieren lernen. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht 2010, 220 S. [Annotation]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 11 (2012) 3 ZDB
Document  (198 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Annotation; Rezension; Schulpädagogik; Feed-back; Videoaufzeichnung; Unterricht; Aufsatzsammlung; Dokumentation
sub-disciplineMedia Education
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Annotation zu: Matthias Trautmann / Julia Sacher (Hrsg.): Unterrichtsentwicklung durch Videofeedback. Besser kommunizieren lernen. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht 2010 (220 S.; ISBN 978-3-525-70107-2; 19,95 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2012
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication19.02.2020
CitationKemnitz, Heidemarie: Matthias Trautmann / Julia Sacher (Hrsg.): Unterrichtsentwicklung durch Videofeedback. Besser kommunizieren lernen. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht 2010, 220 S. [Annotation] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 11 (2012) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-185766 - DOI: 10.25656/01:18576
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)