search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
Title
Carla Schelle / Kerstin Rabenstein / Sabine Reh: Unterricht als Interaktion. Ein Fallbuch für die Lehrerbildung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2010, 168 S. [Rezension]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 10 (2011) 2 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Lehrerbildung; Interaktion; Unterricht; Fallsammlung; Lehrerausbildung
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Carla Schelle / Kerstin Rabenstein / Sabine Reh: Unterricht als Interaktion. Ein Fallbuch für die Lehrerbildung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2010 (168 S.; ISBN 978-3-7815-1742-4; 15,90 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2011
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication27.02.2020
Suggested CitationMenck, Peter: Carla Schelle / Kerstin Rabenstein / Sabine Reh: Unterricht als Interaktion. Ein Fallbuch für die Lehrerbildung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2010, 168 S. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 10 (2011) 2 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-187549
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)