search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Heike de Boer: Klassenrat als interaktive Praxis. Auseinandersetzung - Kooperation - Imagepflege. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften 2006 (231 S.) [Rezension]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 6 (2007) 2 ZDB
Document  (211 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Schule; Schüler; Schülerin; Lehrer; Lehrerin; Schulklasse; Klassenrat; Pädagogische Praxis; Forschung; Forschungsprozess; Methode; Empirische Untersuchung; Analyse
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Heike de Boer: Klassenrat als interaktive Praxis. Auseinandersetzung - Kooperation - Imagepflege. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften 2006 (231 S.; ISBN 3-531-15134-7; 19,90 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2007
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication29.07.2020
CitationGoldenbaum, Andrea: Heike de Boer: Klassenrat als interaktive Praxis. Auseinandersetzung - Kooperation - Imagepflege. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften 2006 (231 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 6 (2007) 2 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-196733 - DOI: 10.25656/01:19673
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)