details
| Original Title |
Bericht zum Symposium: "Darf man eigentlich noch Inklusion sagen ...?". Musikpädagogische Positionen zwischen Prä- und Post-Inklusion |
|---|---|
| Parallel title | Report on the symposium: "Is it still allowed to say inclusion ...?". Positions on pre- and post-inclusion in music education |
| Authors |
Eberhard, Daniel Mark |
| Source | Weidner, Verena [Hrsg.]; Rolle, Christian [Hrsg.]: Praxen und Diskurse aus Sicht musikpädagogischer Forschung. Münster ; New York : Waxmann 2019, S. 303-307. - (Musikpädagogische Forschung; 40) |
| Document | full text (981 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Inklusion; Begriff; Musikpädagogik; Symposium; Bericht |
| sub-discipline | Special Education Teaching Didactics/Teaching Music and Arts |
| Document type | Article (from a serial) |
| ISBN | 978-3-8309-4048-7; 978-3-8309-9048-2; 9783830940487; 9783830990482 |
| Language | German |
| Year of creation | 2019 |
| review status | Peer-Reviewed |
| is part of: | Praxen und Diskurse aus Sicht musikpädagogischer Forschung |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
| Date of publication | 24.09.2020 |
| Citation | Eberhard, Daniel Mark; Gerland, Juliane; Herzog, Melanie; Klingmann, Heinrich; Laufer, Daniela; Ziegenmeyer, Annette: Bericht zum Symposium: "Darf man eigentlich noch Inklusion sagen ...?". Musikpädagogische Positionen zwischen Prä- und Post-Inklusion - In: Weidner, Verena [Hrsg.]; Rolle, Christian [Hrsg.]: Praxen und Diskurse aus Sicht musikpädagogischer Forschung. Münster ; New York : Waxmann 2019, S. 303-307. - (Musikpädagogische Forschung; 40) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-207210 - DOI: 10.25656/01:20721 |