details
Title |
Sebastian Barsch / Nina Glutsch / Mona Massumi (Hrsg.): Diversity in der LehrerInnenbildung. Internationale Dimensionen der Vielfalt in Forschung und Praxis. Münster / New York: Waxmann 2017 (344 S.) [Rezension] |
---|---|
Authors | Wojciechowicz, Anna Aleksandra ; Heidrich, Lydia |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 6 |
Document | full text (220 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Lehrer; Lehrerbildung; Lehrerausbildung; Lehramt; Studium; Schule; Vielfalt; Heterogenität; Forschung; Praxis; Internationalisierung; Internationaler Vergleich |
sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research Higher Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2017 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Sebastian Barsch / Nina Glutsch / Mona Massumi (Hrsg.): Diversity in der LehrerInnenbildung. Internationale Dimensionen der Vielfalt in Forschung und Praxis. Münster / New York: Waxmann 2017 (344 S.; ISBN 978-3-8309-3444-8; 29,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2017 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 30.10.2020 |
Citation | Wojciechowicz, Anna Aleksandra; Heidrich, Lydia: Sebastian Barsch / Nina Glutsch / Mona Massumi (Hrsg.): Diversity in der LehrerInnenbildung. Internationale Dimensionen der Vielfalt in Forschung und Praxis. Münster / New York: Waxmann 2017 (344 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-208772 - DOI: 10.25656/01:20877 |