details
Title |
Sachunterrichtsplanung als Planung des Lernprozesses der Schülerinnen und Schüler |
---|---|
Author |
Giest, Hartmut ![]() ![]() |
Source | Tänzer, Sandra [Hrsg.]; Lauterbach, Roland [Hrsg.]: Sachunterricht begründet planen. Bedingungen, Entscheidungen, Modelle. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2010, S. 179-202 |
Document | full text (463 KB) |
License of the document |
|
Keywords (German) | Sachunterricht; Unterrichtsplanung; Primarbereich; Lernprozess; Schüler; Lernplanung; Kooperativer Unterricht; Didaktische Analyse; Deutschland |
sub-discipline | Teaching Didactics/Teaching Maths and Sciences Educational Psychology |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-1730-1; 978-3-7815-5015-5; 9783781517301; 9783781550155 |
Language | German |
Year of creation | 2010 |
review status | Peer-Reviewed |
additional URLs | DOI: 10.35468/5015-Kap5-2 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 27.10.2020 |
Citation | Giest, Hartmut: Sachunterrichtsplanung als Planung des Lernprozesses der Schülerinnen und Schüler - In: Tänzer, Sandra [Hrsg.]; Lauterbach, Roland [Hrsg.]: Sachunterricht begründet planen. Bedingungen, Entscheidungen, Modelle. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2010, S. 179-202 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-209297 - DOI: 10.25656/01:20929 |