details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-209297
DOI: 10.25656/01:20929; 10.35468/5015-Kap5-2
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-209297
DOI: 10.25656/01:20929; 10.35468/5015-Kap5-2
| Title | 
Sachunterrichtsplanung als Planung des Lernprozesses der Schülerinnen und Schüler | 
|---|---|
| Author | Giest, Hartmut    | 
| Source | Tänzer, Sandra [Hrsg.]; Lauterbach, Roland [Hrsg.]: Sachunterricht begründet planen. Bedingungen, Entscheidungen, Modelle. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2010, S. 179-202 | 
| Document | full text (463 KB) | 
| License of the document |  | 
| Keywords (German) | Sachunterricht; Unterrichtsplanung; Primarbereich; Lernprozess; Schüler; Lernplanung; Kooperativer Unterricht; Didaktische Analyse; Deutschland | 
| sub-discipline | Teaching Didactics/Teaching Maths and Sciences Educational Psychology | 
| Document type | Article (from a serial) | 
| ISBN | 978-3-7815-1730-1; 978-3-7815-5015-5; 9783781517301; 9783781550155 | 
| Language | German | 
| Year of creation | 2010 | 
| review status | Peer-Reviewed | 
| Statistics |  Number of document requests | 
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity | 
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) | 
| Date of publication | 27.10.2020 | 
| Citation | Giest, Hartmut: Sachunterrichtsplanung als Planung des Lernprozesses der Schülerinnen und Schüler - In: Tänzer, Sandra [Hrsg.]; Lauterbach, Roland [Hrsg.]: Sachunterricht begründet planen. Bedingungen, Entscheidungen, Modelle. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2010, S. 179-202 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-209297 - DOI: 10.25656/01:20929; 10.35468/5015-Kap5-2 | 
 
             
     
     
   
   
      
        
           
     
    