search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
Title
Wirksame Schreibförderung. Metaanalytische Befunde im Überblick
Author GND-ID
SourceDidaktik Deutsch : Halbjahresschrift für die Didaktik der deutschen Sprache und Literatur 17 (2012) 33, S. 59-73 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Metaanalyse; Förderung; Fachdidaktik; Deutschunterricht; Schreiben; Schreibforschung; Forschungsstand; Strategie; Deutschland
sub-disciplineTeaching Didactics/Teaching Languages and Literature
Document typeArticle (journal)
ISSN1431-4355
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalDidaktik Deutsch : Halbjahresschrift für die Didaktik der deutschen Sprache und Literatur Jahr: 2012
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication06.01.2021
Suggested CitationPhilipp, Maik: Wirksame Schreibförderung. Metaanalytische Befunde im Überblick - In: Didaktik Deutsch : Halbjahresschrift für die Didaktik der deutschen Sprache und Literatur 17 (2012) 33, S. 59-73 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-211915
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)