details
Article (journal) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-216501
DOI: 10.25656/01:21650; 10.24452/sjer.42.3.1
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-216501
DOI: 10.25656/01:21650; 10.24452/sjer.42.3.1
| Title |
Editorial. De la langue courante à la langue scientifique. Contributions à l’enseignement et à la formation des enseignant·e·s |
|---|---|
| Authors | Pache, Alain; Roy, Patrick |
| Source | Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften 42 (2020) 3, S. 537-541 |
| Document | full text (201 KB) |
| License of the document |
|
| Keywords (German) | Unterricht; Sprache; Fachsprache; Sprachgebrauch; Fachunterricht; Einführung |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Teaching Didactics/Teaching Languages and Literature |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 2624-8492; 26248492 |
| Language | French |
| Year of creation | 2020 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften Jahr: 2020 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 01.03.2021 |
| Citation | Pache, Alain; Roy, Patrick: Editorial. De la langue courante à la langue scientifique. Contributions à l’enseignement et à la formation des enseignant·e·s - In: Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften 42 (2020) 3, S. 537-541 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-216501 - DOI: 10.25656/01:21650; 10.24452/sjer.42.3.1 |