details
Title |
Die zentralen Lehr-Lern-Prozesse des Mehrsprachigen Lesetheaters: Eine Anleitung für die Praxis |
---|---|
Authors | Kutzelmann, Sabine ; Massler, Ute ; Peter, Klaus |
Other contributors (e.g. editor) | Kutzelmann, Sabine [Hrsg.]; Massler, Ute [Hrsg.]; Peter, Klaus [Hrsg.]; Götz, Kristina [Hrsg.]; Ilg, Angelika [Hrsg.] |
Source | Mehrsprachiges Lesetheater. Handbuch zu Theorie und Praxis. Opladen; Berlin; Toronto : Verlag Barbara Budrich 2017, S. 147-156 |
Document | full text (766 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Lehr-Lern-Prozess; Praxisanleitung; Leseförderung; Lesekompetenz; Mehrsprachigkeit; Theaterstück; Didaktisches Modell; Methode; Projekt |
sub-discipline | Empirical Educational Research Teaching Didactics/Teaching Languages and Literature |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-8474-1109-3; 978-3-8474-2121-4; 9783847411093; 9783847421214 |
Language | German |
Year of creation | 2017 |
review status | Publishing House Lectorship |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 08.03.2021 |
Citation | Kutzelmann, Sabine; Massler, Ute; Peter, Klaus: Die zentralen Lehr-Lern-Prozesse des Mehrsprachigen Lesetheaters: Eine Anleitung für die Praxis - In: Mehrsprachiges Lesetheater. Handbuch zu Theorie und Praxis. Opladen; Berlin; Toronto : Verlag Barbara Budrich 2017, S. 147-156 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-216715 - DOI: 10.25656/01:21671 |