search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Die zentralen Lehr-Lern-Prozesse des Mehrsprachigen Lesetheaters: Eine Anleitung für die Praxis
Authors
Other contributors (e.g. editor)Kutzelmann, Sabine [Hrsg.]; Massler, Ute [Hrsg.]; Peter, Klaus [Hrsg.]; Götz, Kristina [Hrsg.]; Ilg, Angelika [Hrsg.]
SourceMehrsprachiges Lesetheater. Handbuch zu Theorie und Praxis. Opladen; Berlin; Toronto : Verlag Barbara Budrich 2017, S. 147-156
Document  (766 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (from a serial)
ISBN978-3-8474-1109-3; 978-3-8474-2121-4; 9783847411093; 9783847421214
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Statistics
Checksums
Purchase order
Date of publication08.03.2021
CitationKutzelmann, Sabine; Massler, Ute; Peter, Klaus: Die zentralen Lehr-Lern-Prozesse des Mehrsprachigen Lesetheaters: Eine Anleitung für die Praxis - In: Mehrsprachiges Lesetheater. Handbuch zu Theorie und Praxis. Opladen; Berlin; Toronto : Verlag Barbara Budrich 2017, S. 147-156 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-216715 - DOI: 10.25656/01:21671
export files

share content at social platforms