search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

On Saturday, November 8, 2025, this website will be unavailable between 6:00 and 10:00 a.m. due to maintenance work. We kindly ask for your understanding.

Inhalt

details

Title
Multiperspektivische Reflexion als dynamisierender Prozess zur Förderung von Professionalität
Author
SourceJournal für LehrerInnenbildung 21 (2021) 1, S. 66-75 ZDB
Document  (629 KB)
License of the document Lizenz-Logo 
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN2629-4982; 1681-7028; 26294982; 16817028
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Die Autorin beschreibt – ausgehend von der großen Herausforderung durch die im Lehrberuf allgegenwärtige Ungewissheit – eine multiperspektivische Reflexion als dynamisierenden Prozess für Förderung einer adaptiven Expertise. (DIPF/Orig.)
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication30.04.2021
CitationKeller-Schneider, Manuela: Multiperspektivische Reflexion als dynamisierender Prozess zur Förderung von Professionalität - In: Journal für LehrerInnenbildung 21 (2021) 1, S. 66-75 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-221073 - DOI: 10.25656/01:22107; 10.35468/jlb-01-2021-06
export files

share content at social platforms