search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
Title
Jansen, F./Streit, U. (1992): Eltern als Therapeuten. Ein Leitfaden zum Umgang mit Schul- und Lernproblemen. Berlin: Springer (216 Seiten; DM 48,-) [Rezension]
Author
SourcePraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 42 (1993) 6, S. 221-222 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Eltern-Kind-Beziehung; Lernen; Lernschwierigkeit
sub-disciplineSocial Work and Social Pedagogy
Educational Psychology
Document typeArticle (journal)
ISSN0032-7034
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journalPraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1993
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication22.04.2010
Suggested CitationFromm-Klein, Ingrid M.: Jansen, F./Streit, U. (1992): Eltern als Therapeuten. Ein Leitfaden zum Umgang mit Schul- und Lernproblemen. Berlin: Springer (216 Seiten; DM 48,-) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 42 (1993) 6, S. 221-222 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-22724
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)