details
| Title |
Jansen, F./Streit, U. (1992): Eltern als Therapeuten. Ein Leitfaden zum Umgang mit Schul- und Lernproblemen. Berlin: Springer (216 Seiten; DM 48,-) [Rezension] |
|---|---|
| Author | Fromm-Klein, Ingrid M. |
| Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 42 (1993) 6, S. 221-222 |
| Document | full text (1.380 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Rezension; Eltern-Kind-Beziehung; Lernen; Lernschwierigkeit |
| sub-discipline | Social Work and Social Pedagogy Educational Psychology |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0032-7034; 00327034 |
| Language | German |
| Year of creation | 1993 |
| review status | Publishing House Lectorship |
| other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1993 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 22.04.2010 |
| Citation | Fromm-Klein, Ingrid M.: Jansen, F./Streit, U. (1992): Eltern als Therapeuten. Ein Leitfaden zum Umgang mit Schul- und Lernproblemen. Berlin: Springer (216 Seiten; DM 48,-) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 42 (1993) 6, S. 221-222 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-22724 - DOI: 10.25656/01:2272 |