details
| Title |
Kreuser, U. (1996): Gestalterisches Spiel in seiner Bedeutung für die Lernförderung geistig behinderter Kinder. Frankfurt: Lang (305 Seiten; DM 89,-) [Rezension] |
|---|---|
| Author | Irblich, Dieter |
| Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 46 (1997) 5, S. 396-398 |
| Document | full text (1.249 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Rezension; Spiel; Lernförderung; Geistig Behinderter; Kind |
| sub-discipline | Special Education Educational Psychology |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0032-7034; 00327034 |
| Language | German |
| Year of creation | 1997 |
| review status | Publishing House Lectorship |
| other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1997 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 20.10.2010 |
| Citation | Irblich, Dieter: Kreuser, U. (1996): Gestalterisches Spiel in seiner Bedeutung für die Lernförderung geistig behinderter Kinder. Frankfurt: Lang (305 Seiten; DM 89,-) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 46 (1997) 5, S. 396-398 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-22958 - DOI: 10.25656/01:2295 |