details
Title |
Lauth, G. W.; Grünke, M.; Brunstein, J. C. (Hg.)(2004): Interventionen bei Lernstörungen. Förderung, Training und Therapie in der Praxis. Göttingen: Hogrefe (475 Seiten; € 39,95) [Rezension] |
---|---|
Author | Irblich, Dieter |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 53 (2004) 9, S. 679-680 |
Document | full text (578 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Lernschwierigkeit; Lernproblem; Intervention; Lernförderung; Lerntherapie |
sub-discipline | Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 2004 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 2004 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 25.10.2010 |
Citation | Irblich, Dieter: Lauth, G. W.; Grünke, M.; Brunstein, J. C. (Hg.)(2004): Interventionen bei Lernstörungen. Förderung, Training und Therapie in der Praxis. Göttingen: Hogrefe (475 Seiten; € 39,95) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 53 (2004) 9, S. 679-680 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-23082 - DOI: 10.25656/01:2308 |