details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-238307
DOI: 10.25656/01:23830; 10.35468/5924-19
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-238307
DOI: 10.25656/01:23830; 10.35468/5924-19
Title |
Inklusionsbezogene Anforderungswahrnehmung. Regulativ für (kunstpädagogische) Professionalisierung |
---|---|
Author | Kaiser, Michaela |
Source | Grenzen.Gänge.Zwischen.Welten. Kontroversen – Entwicklungen – Perspektiven der Inklusionsforschung. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 181-188 |
Document | full text (332 KB) |
License of the document | |
Keywords (German) | Inklusion; Forschung; Sonderpädagogik; Kunstpädagogik; Professionalisierung; Lehrerbildung; Lehrerausbildung; Kunstunterricht |
sub-discipline | Special Education Teaching Didactics/Teaching Music and Arts |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-2485-9; 978-3-7815-5924-0; 9783781524859; 9783781559240 |
Language | German |
Year of creation | 2022 |
review status | Peer-Reviewed |
is part of: | Grenzen.Gänge.Zwischen.Welten. Kontroversen – Entwicklungen – Perspektiven der Inklusionsforschung |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 19.01.2022 |
Citation | Kaiser, Michaela: Inklusionsbezogene Anforderungswahrnehmung. Regulativ für (kunstpädagogische) Professionalisierung - In: Grenzen.Gänge.Zwischen.Welten. Kontroversen – Entwicklungen – Perspektiven der Inklusionsforschung. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 181-188 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-238307 - DOI: 10.25656/01:23830; 10.35468/5924-19 |