details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-238307
DOI: 10.25656/01:23830; 10.35468/5924-19
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-238307
DOI: 10.25656/01:23830; 10.35468/5924-19
| Title |
Inklusionsbezogene Anforderungswahrnehmung. Regulativ für (kunstpädagogische) Professionalisierung |
|---|---|
| Author |
Kaiser, Michaela |
| Source | Grenzen.Gänge.Zwischen.Welten. Kontroversen – Entwicklungen – Perspektiven der Inklusionsforschung. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 181-188 |
| Document | full text (332 KB) |
| License of the document |
|
| Keywords (German) | Inklusion; Forschung; Sonderpädagogik; Kunstpädagogik; Professionalisierung; Lehrerbildung; Lehrerausbildung; Kunstunterricht |
| sub-discipline | Special Education Teaching Didactics/Teaching Music and Arts |
| Document type | Article (from a serial) |
| ISBN | 978-3-7815-2485-9; 978-3-7815-5924-0; 9783781524859; 9783781559240 |
| Language | German |
| Year of creation | 2022 |
| review status | Peer-Reviewed |
| is part of: | Grenzen.Gänge.Zwischen.Welten. Kontroversen – Entwicklungen – Perspektiven der Inklusionsforschung |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
| Date of publication | 19.01.2022 |
| Citation | Kaiser, Michaela: Inklusionsbezogene Anforderungswahrnehmung. Regulativ für (kunstpädagogische) Professionalisierung - In: Grenzen.Gänge.Zwischen.Welten. Kontroversen – Entwicklungen – Perspektiven der Inklusionsforschung. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 181-188 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-238307 - DOI: 10.25656/01:23830; 10.35468/5924-19 |