details
Title |
Birgit Brandt / Henriette Dausend (Hrsg.): Digitales Lernen in der Grundschule. Fachliche Lernprozesse anregen. Münster: Waxmann 2018 (236 S.) [Rezension] |
---|---|
Author |
Mertes, Kathrin ![]() |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 18 (2019) 2 ![]() |
Document | full text (210 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Schule; Grundschule; Schüler; Lernen; Unterricht; Medien; Digitale Medien; Medieneinsatz; Medienkompetenz |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Media Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2019 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Birgit Brandt / Henriette Dausend (Hrsg.): Digitales Lernen in der Grundschule. Fachliche Lernprozesse anregen. Münster: Waxmann 2018 (236 S.; ISBN 978-3-8309-3792-0; 34,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2019 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 10.02.2022 |
Citation | Mertes, Kathrin: Birgit Brandt / Henriette Dausend (Hrsg.): Digitales Lernen in der Grundschule. Fachliche Lernprozesse anregen. Münster: Waxmann 2018 (236 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 18 (2019) 2 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-239751 - DOI: 10.25656/01:23975 |