details
Title |
Dietrich Benner/ Hilbert Meyer/ Zhengmei Peng/ Zhengtao Li (Hrsg.): Beiträge zum chinesisch-deutschen Didaktik-Dialog. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt 2018. (302 S.) [Rezension] |
---|---|
Author |
Liu, Mei-Ling ![]() ![]() |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 18 (2019) 3 ![]() |
Document | full text (210 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Schule; Didaktik; Unterricht; Unterrichtsforschung; Unterrichtsqualität; Lehrer; Lehrerbildung; Schüler; Schülerleistung; Lehren; Lernen; Dialog; China; Deutschland |
sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2019 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Dietrich Benner/ Hilbert Meyer/ Zhengmei Peng/ Zhengtao Li (Hrsg.): Beiträge zum chinesisch-deutschen Didaktik-Dialog. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt 2018. (302 S.; ISBN 978-3-7815-2238-1; 21,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2019 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 14.02.2022 |
Citation | Liu, Mei-Ling: Dietrich Benner/ Hilbert Meyer/ Zhengmei Peng/ Zhengtao Li (Hrsg.): Beiträge zum chinesisch-deutschen Didaktik-Dialog. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt 2018. (302 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 18 (2019) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-239999 - DOI: 10.25656/01:23999 |