details
Title |
Mühlhausen, Ulf (unter Mitarbeit von Jan Mühlhausen): Konfliktfeld Inklusiver Unterricht. Eine Praxisfundierung des Diskurses. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren 2019 (220 S.) [Rezension] |
---|---|
Author |
Paudel, Florentine ![]() |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 19 (2020) 3 ![]() |
Document | full text (207 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Schule; Schüler; Behinderung; Inklusion; Unterricht; Praxis; Unterrichtspraxis; Diskurs; Kontroverse; Videoaufzeichnung; Fallstudie; Empirische Untersuchung |
sub-discipline | Empirical Educational Research Special Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2020 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Mühlhausen, Ulf (unter Mitarbeit von Jan Mühlhausen): Konfliktfeld Inklusiver Unterricht. Eine Praxisfundierung des Diskurses. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren 2019 (220 S.; ISBN 978-3-8340-2013-0; 19,80 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2020 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 16.03.2023 |
Citation | Paudel, Florentine: Mühlhausen, Ulf (unter Mitarbeit von Jan Mühlhausen): Konfliktfeld Inklusiver Unterricht. Eine Praxisfundierung des Diskurses. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren 2019 (220 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 19 (2020) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-240609 - DOI: 10.25656/01:24060 |