details
Title |
Ingrid Wiedenroth-Gabler: Kulturelle Vielfalt in der Schule. Islam als Herausforderung. Stuttgart: Kohlhammer 2019 (193 S.) [Rezension] |
---|---|
Author |
Ulfat, Fahimah ![]() ![]() |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 19 (2020) 4 ![]() |
Document | full text (209 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Schule; Unterricht; Herausforderung; Kompetenz; Kultur; Kultureller Unterschied; Vielfalt; Religion; Weltanschauung; Islam; Interreligiosität; Interkulturalität |
sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2020 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Ingrid Wiedenroth-Gabler: Kulturelle Vielfalt in der Schule. Islam als Herausforderung. Stuttgart: Kohlhammer 2019 (193 S.; ISBN 978-3-17-035677-1; 29,00 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2020 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 24.03.2023 |
Citation | Ulfat, Fahimah: Ingrid Wiedenroth-Gabler: Kulturelle Vielfalt in der Schule. Islam als Herausforderung. Stuttgart: Kohlhammer 2019 (193 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 19 (2020) 4 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-240890 - DOI: 10.25656/01:24089 |