details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-247759
DOI: 10.25656/01:24775
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-247759
DOI: 10.25656/01:24775
Title |
JavaScript. Teacher edition |
---|---|
Author | Maier, Thomas |
Creators (corporate) | www.css4.at |
Source | Graz : css4.at 2022, 197 S. |
Document | full text (3.474 KB) |
License of the document | |
Keywords (German) | Lernprozess; Allgemeine Didaktik; Übung; Unterrichtsplanung; Arbeitsblatt; Lernplattform; Open Educational Resources; Unterrichtsmaterial; Informatik; Informatikunterricht; Programmiersprache; Blended Learning; JAVA <Programmiersprache> |
sub-discipline | Media Education Teaching Didactics/Teaching Maths and Sciences |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
Language | German |
Year of creation | 2022 |
review status | Review Status Unknown |
Abstract (German): | Unterrichtsplanung für den Gegenstand Web Developement über die Programmiersprache JavaScript. Die Lehrer_innen Ausgabe beeinhaltet pädagogische und didaktische Überlegungen, Zielformulierungen und Handouts (Lern- und Übungsblätter). |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 08.07.2022 |
Citation | Maier, Thomas; www.css4.at: JavaScript. Teacher edition. Graz : css4.at 2022, 197 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-247759 - DOI: 10.25656/01:24775 |