search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN:
Title
Selbstevaluation mittels Dokumentenanalyse
Authors ;
SourceBerlin : BLK 2004, 8 S. - (Demokratiebausteine)
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Sonderpädagogik; Sonderschule; Sekundarstufe II; Grundschule; Berufsbildung; Sekundarstufe I; Selbstevaluation
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Teaching Didactics/General Educational Topics
Document typeMonograph, Collected Work or primary publication
LanguageGerman
Year of creation
review statusReview Status Unknown
Abstract (German):Nicht alle Fragestellungen benötigen eine Erhebung neuer Informationen. Für eine Reihe von Fragestellungen kann es sehr sinnvoll sein, bereits verfügbare Dokumente auszuwerten, die in jeder Schule ohnehin erstellt werden. Hilfreiche Hinweise darauf, welche Dokumente dies sein können und wie Sie bei einer Dokumentenanalyse vorgehen, finden Sie hier.
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication29.08.2008
Suggested CitationSchroeter, Kirsten; Diemer, Tobias: Selbstevaluation mittels Dokumentenanalyse. Berlin : BLK 2004, 8 S. - (Demokratiebausteine) - URN: urn:nbn:de:0111-opus-2533
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)