search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Was und wie viel haben wir festgelegt? Frankfurter Eckpunkte der Professionalisierung in der GrundschullehrerInnen-Bildung
Authors
SourceDiskussion Musikpädagogik. Sonderheft (2016) S7, S. 81-93 ZDB
Document  (694 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication08.12.2022
CitationJank, Werner; Schilling-Sandvoß, Katharina: Was und wie viel haben wir festgelegt? Frankfurter Eckpunkte der Professionalisierung in der GrundschullehrerInnen-Bildung - In: Diskussion Musikpädagogik. Sonderheft (2016) S7, S. 81-93 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-254777 - DOI: 10.25656/01:25477
export files

share content at social platforms