details
| Title |
Zur gesellschaftlichen Schlüsselfunktion der didaktischen Denkform |
|---|---|
| Author |
Koßmann, Raphael |
| Source | Pädagogische Korrespondenz (2020) 62, S. 43-66 |
| Document | full text (588 KB) |
| License of the document |
|
| Keywords (German) | Schultheorie; Schulklasse; Schülerleistung; Didaktik; Unterricht; Individualismus; Theorie; Didaktisches Modell; Leistung |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0933-6389; 09336389 |
| Language | German |
| Year of creation | 2020 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2020 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 02.03.2023 |
| Citation | Koßmann, Raphael: Zur gesellschaftlichen Schlüsselfunktion der didaktischen Denkform - In: Pädagogische Korrespondenz (2020) 62, S. 43-66 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-262484 - DOI: 10.25656/01:26248 |