details
Title |
Zur gesellschaftlichen Schlüsselfunktion der didaktischen Denkform |
---|---|
Author |
Koßmann, Raphael ![]() ![]() |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2020) 62, S. 43-66 ![]() |
Document | full text (588 KB) |
License of the document |
|
Keywords (German) | Schultheorie; Schulklasse; Schülerleistung; Didaktik; Unterricht; Individualismus; Theorie; Didaktisches Modell; Leistung |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2020 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2020 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 02.03.2023 |
Citation | Koßmann, Raphael: Zur gesellschaftlichen Schlüsselfunktion der didaktischen Denkform - In: Pädagogische Korrespondenz (2020) 62, S. 43-66 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-262484 - DOI: 10.25656/01:26248 |