details
Title |
Der Praktikumsbericht als pädagogische Heldingeschichte oder Episoden einer ethnografischen Annäherung |
---|---|
Author |
Bennewitz, Hedda ![]() |
Source | Datum & Diskurs 1 (2019), 8 S. ![]() |
Document | full text (233 KB) |
License of the document |
|
Keywords (German) | Praktikumsbericht; Schulpraxis; Lehrerbildung; Grundschule; Ethnografie; Feldforschung; Essay |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 2752-1923; 27521923 |
Language | German |
Year of creation | 2019 |
review status | Peer-Reviewed |
publisher's URL | https://ojs.fachportal-paedagogik.de/index.php/DatumundDiskurs/article/download/11/10 |
other articles of this journal | Datum & Diskurs Jahr: 2019 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 23.08.2023 |
Citation | Bennewitz, Hedda: Der Praktikumsbericht als pädagogische Heldingeschichte oder Episoden einer ethnografischen Annäherung - In: Datum & Diskurs 1 (2019), 8 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-271897 - DOI: 10.25656/01:27189 |