details
| Title |
Leistungsdruck und wie man ihn versteckt |
|---|---|
| Author |
Bräu, Karin |
| Source | Datum & Diskurs 1 (2019), 15 S. |
| related to: | Entfremdung unter Tränen. Eine Replik auf Karin Bräus Interpretation der Situation "weinende*r Schüler*in" |
| Document | full text (370 KB) |
| License of the document |
|
| Keywords (German) | Praktikumsbericht; Schulpraxis; Lehrerbildung; Grundschule; Leistungsdruck |
| sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 2752-1923; 27521923 |
| Language | German |
| Year of creation | 2019 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Datum & Diskurs Jahr: 2019 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 23.08.2023 |
| Citation | Bräu, Karin: Leistungsdruck und wie man ihn versteckt - In: Datum & Diskurs 1 (2019), 15 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-271906 - DOI: 10.25656/01:27190 |