details
Title |
Leistungsdruck und wie man ihn versteckt |
---|---|
Author | Bräu, Karin |
Source | Datum & Diskurs 1 (2019), 15 S. |
related to: | Entfremdung unter Tränen. Eine Replik auf Karin Bräus Interpretation der Situation "weinende*r Schüler*in" |
Document | full text (370 KB) |
License of the document | |
Keywords (German) | Praktikumsbericht; Schulpraxis; Lehrerbildung; Grundschule; Leistungsdruck |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 2752-1923; 27521923 |
Language | German |
Year of creation | 2019 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Datum & Diskurs Jahr: 2019 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 23.08.2023 |
Citation | Bräu, Karin: Leistungsdruck und wie man ihn versteckt - In: Datum & Diskurs 1 (2019), 15 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-271906 - DOI: 10.25656/01:27190 |