details
Title |
Einstellungsausprägungen bei Grundschülern zu Schule und Sachunterricht und der Zusammenhang mit ihrer Interessiertheit |
---|---|
Author | Christen, Franka |
Source | Die Deutsche Schule 97 (2005) 2, S. 236-237 ![]() |
Document | full text (1.510 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Grundschule; Schüler; Einstellung <Psy>; Interesse; Sachunterricht; Empirische Untersuchung |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0012-0731; 00120731 |
Language | German |
Year of creation | 2005 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Die Deutsche Schule Jahr: 2005 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 04.12.2023 |
Citation | Christen, Franka: Einstellungsausprägungen bei Grundschülern zu Schule und Sachunterricht und der Zusammenhang mit ihrer Interessiertheit - In: Die Deutsche Schule 97 (2005) 2, S. 236-237 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-281736 - DOI: 10.25656/01:28173 |