details
Title |
Schulprogramm als angeordnete Innovation? |
---|---|
Author |
Kastirke, Nicole ![]() |
Source | Die Deutsche Schule 98 (2006) 1, S. 117-118 ![]() |
Document | full text (399 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schule; Schulentwicklung; Sonderschule; Schulprogramm; Empirische Untersuchung |
sub-discipline | Special Education Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0012-0731; 00120731 |
Language | German |
Year of creation | 2006 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Die Deutsche Schule Jahr: 2006 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 06.12.2023 |
Citation | Kastirke, Nicole: Schulprogramm als angeordnete Innovation? - In: Die Deutsche Schule 98 (2006) 1, S. 117-118 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-282067 - DOI: 10.25656/01:28206 |