search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Empirische Fachunterrichtsforschung Politik. Bericht vom 15. Workshop an der Johannes Gutenberg-Universität Mainz, Institut für Erziehungswissenschaft, 4. und 5. Juli 2008
Parallel titleEmpirical research on teaching social studies. Report about the 15th Workshop at the Johannes Gutenberg-Universität Mainz, Institut für Erziehungswissenschaft, 04.- 05.07.2008
Author
SourceDie Deutsche Schule 100 (2008) 4, S. 512-513 ZDB
Document  (594 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0012-0731; 00120731
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication13.12.2023
CitationSchlickum, Christine: Empirische Fachunterrichtsforschung Politik. Bericht vom 15. Workshop an der Johannes Gutenberg-Universität Mainz, Institut für Erziehungswissenschaft, 4. und 5. Juli 2008 - In: Die Deutsche Schule 100 (2008) 4, S. 512-513 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-282772 - DOI: 10.25656/01:28277
export files

share content at social platforms