details
Original Title |
Empirische Fachunterrichtsforschung Politik. Bericht vom 15. Workshop an der Johannes Gutenberg-Universität Mainz, Institut für Erziehungswissenschaft, 4. und 5. Juli 2008 |
---|---|
Parallel title | Empirical research on teaching social studies. Report about the 15th Workshop at the Johannes Gutenberg-Universität Mainz, Institut für Erziehungswissenschaft, 04.- 05.07.2008 |
Author |
Schlickum, Christine ![]() |
Source | Die Deutsche Schule 100 (2008) 4, S. 512-513 ![]() |
Document | full text (594 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Unterrichtsforschung; Fachunterricht; Fachdidaktik; Politik; Empirische Forschung; Workshop |
sub-discipline | Empirical Educational Research Teaching Didactics/Teaching Social Science and Philosophy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0012-0731; 00120731 |
Language | German |
Year of creation | 2008 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Die Deutsche Schule Jahr: 2008 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 13.12.2023 |
Citation | Schlickum, Christine: Empirische Fachunterrichtsforschung Politik. Bericht vom 15. Workshop an der Johannes Gutenberg-Universität Mainz, Institut für Erziehungswissenschaft, 4. und 5. Juli 2008 - In: Die Deutsche Schule 100 (2008) 4, S. 512-513 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-282772 - DOI: 10.25656/01:28277 |