search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Zur Bedeutung sozialer Beziehungen und schulischer Leistungsanforderungen beim Wechsel von der Grundschule auf das Gymnasium. Eine Fallstudie
Parallel titleThe relevance of social relationships and performance requests when changing from primary to grammar school. A case study
Authors
SourceDie Deutsche Schule 100 (2008) 4, S. 514-515 ZDB
Document  (266 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0012-0731; 00120731
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication13.12.2023
CitationBrenner, Jeanette; Schilder, Nina: Zur Bedeutung sozialer Beziehungen und schulischer Leistungsanforderungen beim Wechsel von der Grundschule auf das Gymnasium. Eine Fallstudie - In: Die Deutsche Schule 100 (2008) 4, S. 514-515 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-282790 - DOI: 10.25656/01:28279
export files

share content at social platforms