details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-285891
DOI: 10.25656/01:28589
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-285891
DOI: 10.25656/01:28589
Title |
Die Zugangsvoraussetzungen zur sozialpädagogischen Fachschulausbildung von Erzieherinnen und Erziehern. Ergebnisse einer qualitativen Befragung von Schulleitungen. Eine Studie der Weiterbildungsinitiative Frühpädagogische Fachkräfte (WiFF) |
---|---|
Author |
Janssen, Rolf ![]() |
Source | München : Deutsches Jugendinstitut 2011, 52 S. - (Ausbildung. WiFF Studien; 8) |
Document | full text (668 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Ausbildung; Studium; Sozialpädagogik; Erzieher; Erzieherin; Fachschule; Zugangsvoraussetzung; Schulleitung; Qualitatives Interview; Befragung; Interview; Studie |
sub-discipline | Empirical Educational Research Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
ISBN | 978-3-935701-89-1; 9783935701891 |
Language | German |
Year of creation | 2011 |
review status | Publishing House Lectorship |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 06.03.2024 |
Citation | Janssen, Rolf: Die Zugangsvoraussetzungen zur sozialpädagogischen Fachschulausbildung von Erzieherinnen und Erziehern. Ergebnisse einer qualitativen Befragung von Schulleitungen. Eine Studie der Weiterbildungsinitiative Frühpädagogische Fachkräfte (WiFF). München : Deutsches Jugendinstitut 2011, 52 S. - (Ausbildung. WiFF Studien; 8) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-285891 - DOI: 10.25656/01:28589 |