details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-288701
DOI: 10.25656/01:28870; 10.35468/6068-10
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-288701
DOI: 10.25656/01:28870; 10.35468/6068-10
| Title |
Einleitendes zur Orientierung |
|---|---|
| Authors |
Heer, Michaela |
| Source | Schöning, Anke [Hrsg.]; Heer, Michaela [Hrsg.]; Pahl, Michelle [Hrsg.]; Diehr, Frank [Hrsg.]; Parusel, Eva [Hrsg.]; Tinnefeld, Anja [Hrsg.]; Walke, Jutta [Hrsg.]: Das Berufsfeldpraktikum als Professionalisierungselement. Grundlagen, Konzepte, Beispiele für das Lehramtsstudium. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 133-137 |
| Document | full text (112 KB) |
| License of the document |
|
| Keywords (German) | Lehrer; Professionalisierung; Lehrerbildung; Berufsfeld; Praktikum; Lehramtsstudiengang; Berufspraktikum; Praxis; Deutschland |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Higher Education |
| Document type | Article (from a serial) |
| ISBN | 978-3-7815-6068-0; 978-3-7815-2615-0; 9783781560680; 9783781526150 |
| Language | German |
| Year of creation | 2024 |
| review status | Peer-Reviewed |
| is part of: | Das Berufsfeldpraktikum als Professionalisierungselement. Grundlagen, Konzepte, Beispiele für das Lehramtsstudium |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
| Date of publication | 28.02.2024 |
| Citation | Heer, Michaela; Schöning, Anke; Pahl, Michelle; Diehr, Frank; Parusel, Eva; Tinnefeld, Anja; Walke, Jutta: Einleitendes zur Orientierung - In: Schöning, Anke [Hrsg.]; Heer, Michaela [Hrsg.]; Pahl, Michelle [Hrsg.]; Diehr, Frank [Hrsg.]; Parusel, Eva [Hrsg.]; Tinnefeld, Anja [Hrsg.]; Walke, Jutta [Hrsg.]: Das Berufsfeldpraktikum als Professionalisierungselement. Grundlagen, Konzepte, Beispiele für das Lehramtsstudium. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 133-137 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-288701 - DOI: 10.25656/01:28870; 10.35468/6068-10 |