details
Title |
Wie inklusive Schule gelingen kann. Das Modellprojekt Klassenassistenz |
---|---|
Author | Vanier, Dietlinde H. |
Source | Jürgens, Barbara [Hrsg.]; Steinert, Wilfried W. [Hrsg.]; Vanier, Dietlinde H. [Hrsg.]: Das Modellprojekt Klassenassistenz. Gelingensbedingungen für inklusive Schulen. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 13-21. - (Lernen inklusiv und kooperativ) |
Document | full text (130 KB) |
License of the document | |
Keywords (German) | Assistenz; Schulklasse; Integration; Modellversuch; Inklusion; Schulbegleitung |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Special Education |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-6082-6; 978-3-7815-2628-0; 9783781560826; 9783781526280 |
Language | German |
Year of creation | 2024 |
review status | Peer-Reviewed |
is part of: | Das Modellprojekt Klassenassistenz. Gelingensbedingungen für inklusive Schulen |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 30.04.2024 |
Citation | Vanier, Dietlinde H.: Wie inklusive Schule gelingen kann. Das Modellprojekt Klassenassistenz - In: Jürgens, Barbara [Hrsg.]; Steinert, Wilfried W. [Hrsg.]; Vanier, Dietlinde H. [Hrsg.]: Das Modellprojekt Klassenassistenz. Gelingensbedingungen für inklusive Schulen. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 13-21. - (Lernen inklusiv und kooperativ) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-290877 - DOI: 10.25656/01:29087; 10.35468/6082-02 |