details
Title |
Sind Klassenassistenzen wirklich teurer? Realistische Kostenrechnung |
---|---|
Authors |
Steinert, Wilfried W. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Source | Jürgens, Barbara [Hrsg.]; Steinert, Wilfried W. [Hrsg.]; Vanier, Dietlinde H. [Hrsg.]: Das Modellprojekt Klassenassistenz. Gelingensbedingungen für inklusive Schulen. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 169-175. - (Lernen inklusiv und kooperativ) |
Document | full text (121 KB) |
License of the document |
|
Keywords (German) | Assistenz; Schulklasse; Integration; Modellversuch; Inklusion; Kostenrechnung; Schulbegleitung; Grundschule; Modellrechnung; Niedersachsen |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-6082-6; 978-3-7815-2628-0; 9783781560826; 9783781526280 |
Language | German |
Year of creation | 2024 |
review status | Peer-Reviewed |
is part of: | Das Modellprojekt Klassenassistenz. Gelingensbedingungen für inklusive Schulen |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 30.04.2024 |
Citation | Steinert, Wilfried W.; Jürgens, Barbara; Vanier, Dietlinde H.: Sind Klassenassistenzen wirklich teurer? Realistische Kostenrechnung - In: Jürgens, Barbara [Hrsg.]; Steinert, Wilfried W. [Hrsg.]; Vanier, Dietlinde H. [Hrsg.]: Das Modellprojekt Klassenassistenz. Gelingensbedingungen für inklusive Schulen. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 169-175. - (Lernen inklusiv und kooperativ) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-291052 - DOI: 10.25656/01:29105; 10.35468/6082-20 |