details
Title |
Was kann, was sollte die Pädagogische Psychologie aus den Forschungen zum Expertiseerwerb lernen? |
---|---|
Author |
Weinert, Franz E. ![]() |
Source | Unterrichtswissenschaft 18 (1990) 1, S. 67-70 ![]() |
Document | full text (236 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Pädagogische Forschung; Kognitionspsychologie; Pädagogische Psychologie; Expertise; Wissen; Intelligenz <Psychologie> |
sub-discipline | Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0340-4099; 03404099 |
Language | German |
Year of creation | 1990 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Unterrichtswissenschaft Jahr: 1990 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 28.05.2025 |
Citation | Weinert, Franz E.: Was kann, was sollte die Pädagogische Psychologie aus den Forschungen zum Expertiseerwerb lernen? - In: Unterrichtswissenschaft 18 (1990) 1, S. 67-70 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-296677 - DOI: 10.25656/01:29667 |