search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Maker Education und Technische Bildung. Vergleiche und Forschungsperspektiven
Authors
SourceZeitschrift für Technik im Unterricht 50 (2025) 196, S. 5-14 ZDB
Document  (854 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0342-6254; 03426254
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Der vorliegende Artikel beleuchtet auf der Suche nach ihrem Kern die geschichtlichen Wurzeln des Makings und zeigt auf, was jener Idee zugrunde liegt. (DIPF/Orig.)
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication12.11.2025
CitationRothe, Marius; Wiemer, Tobias; Landherr, Jan: Maker Education und Technische Bildung. Vergleiche und Forschungsperspektiven - In: Zeitschrift für Technik im Unterricht 50 (2025) 196, S. 5-14 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-335930 - DOI: 10.25656/01:33593
export files

share content at social platforms