details
| Title |
Platons vergessene Kinder. Zur Differenz von Didaktik, Erziehung und Bildung in Platons Höhlengleichnis |
|---|---|
| Authors | Gruschka, Andreas; Heinrich, Martin |
| Source | Pädagogische Korrespondenz (1998) 23, S. 60-75 |
| Document | full text (1.243 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Platon; Erziehung; Bildung; Höhlengleichnis; Erziehungsphilosophie; Didaktik |
| sub-discipline | General Educational Science |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0933-6389; 09336389 |
| Language | German |
| Year of creation | 1998 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 1998 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 09.12.2013 |
| Citation | Gruschka, Andreas; Heinrich, Martin: Platons vergessene Kinder. Zur Differenz von Didaktik, Erziehung und Bildung in Platons Höhlengleichnis - In: Pädagogische Korrespondenz (1998) 23, S. 60-75 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-84653 - DOI: 10.25656/01:8465 |