search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Platons vergessene Kinder. Zur Differenz von Didaktik, Erziehung und Bildung in Platons Höhlengleichnis
Authors ;
SourcePädagogische Korrespondenz (1998) 23, S. 60-75 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Platon; Erziehung; Bildung; Höhlengleichnis; Erziehungsphilosophie; Didaktik
sub-disciplineGeneral Educational Science
Document typeArticle (journal)
ISSN0933-6389
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalPädagogische Korrespondenz Jahr: 1998
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication09.12.2013
CitationGruschka, Andreas; Heinrich, Martin: Platons vergessene Kinder. Zur Differenz von Didaktik, Erziehung und Bildung in Platons Höhlengleichnis - In: Pädagogische Korrespondenz (1998) 23, S. 60-75 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-84653 - DOI: 10.25656/01:8465
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)