search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Karl-Heinz Arnold/Sigrid Blömeke/Rudolf Messner/Jörg Schlömerkemper (Hrsg.): Allgemeine Didaktik und Lehr-Lernforschung - Kontroversen und Entwicklungsperspektiven einer Wissenschaft vom Unterricht. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2009 [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 57 (2011) 4, S. 595-597 ZDB
Document  (303 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Allgemeine Didaktik; Lehr-Lern-Forschung; Unterrichtsforschung; Unterricht; Qualität
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Teaching Didactics/General Educational Topics
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Karl-Heinz Arnold/Sigrid Blömeke/Rudolf Messner/Jörg Schlömerkemper (Hrsg.): Allgemeine Didaktik und Lehr-Lernforschung - Kontroversen und Entwicklungsperspektiven einer Wissenschaft vom Unterricht. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2009
other articles of this journalZeitschrift für Pädagogik Jahr: 2011
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication25.02.2014
CitationZierer, Klaus: Karl-Heinz Arnold/Sigrid Blömeke/Rudolf Messner/Jörg Schlömerkemper (Hrsg.): Allgemeine Didaktik und Lehr-Lernforschung - Kontroversen und Entwicklungsperspektiven einer Wissenschaft vom Unterricht. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2009 [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 57 (2011) 4, S. 595-597 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-87691 - DOI: 10.25656/01:8769
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)