details
| Title |
Reformierter Unterricht - Entgrenzung oder Erosion einer pädagogischen Praxis |
|---|---|
| Author | Gruschka, Andreas |
| Source | Pädagogische Korrespondenz (2012) 45, S. 45-56 |
| Document | full text (2.947 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Schulpädagogik; Didaktik; Unterrichtsreform; Unterricht; Lehrer; Schüler; Unterrichtsinhalt; Unterrichtsmethode; Entgrenzung; Kritik |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Teaching Didactics |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0933-6389; 09336389 |
| Language | German |
| Year of creation | 2012 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2012 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 20.11.2014 |
| Citation | Gruschka, Andreas: Reformierter Unterricht - Entgrenzung oder Erosion einer pädagogischen Praxis - In: Pädagogische Korrespondenz (2012) 45, S. 45-56 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-99096 - DOI: 10.25656/01:9909 |