search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Individuelle Lernförderung in altersgemischten Klassen - Das Schulmodell "Eingangsstufe" an der Deutschen Europäischen Schule Singapur
Author
SourceDie Deutsche Schule 99 (2007) 2, S. 245-247 ZDB
Document  (613 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0012-0731; 00120731
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication06.12.2023
CitationRogner, Larissa: Individuelle Lernförderung in altersgemischten Klassen - Das Schulmodell "Eingangsstufe" an der Deutschen Europäischen Schule Singapur - In: Die Deutsche Schule 99 (2007) 2, S. 245-247 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-282260 - DOI: 10.25656/01:28226
export files

share content at social platforms