details
Title |
Individuelle Lernförderung in altersgemischten Klassen - Das Schulmodell "Eingangsstufe" an der Deutschen Europäischen Schule Singapur |
---|---|
Author | Rogner, Larissa |
Source | Die Deutsche Schule 99 (2007) 2, S. 245-247 |
Document | full text (613 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Deutsche Schule; Auslandsschule; Schulklasse; Altersgemischte Gruppe; Individuelle Förderung; Singapur |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0012-0731; 00120731 |
Language | German |
Year of creation | 2007 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Die Deutsche Schule Jahr: 2007 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 06.12.2023 |
Citation | Rogner, Larissa: Individuelle Lernförderung in altersgemischten Klassen - Das Schulmodell "Eingangsstufe" an der Deutschen Europäischen Schule Singapur - In: Die Deutsche Schule 99 (2007) 2, S. 245-247 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-282260 - DOI: 10.25656/01:28226 |