details
| Original Title |
Pädagogen und Paragraphen. Bildungspolitisches Gespräch über den Schulgesetzentwurf des Deutschen Juristentags |
|---|---|
| Parallel title | Education and the law: report on a discussion of educators, politicians, and lawyers about a new school bill |
| Authors |
Fauser, Peter |
| Source | Zeitschrift für Pädagogik 27 (1981) 4, S. 625-633 |
| Document | full text (762 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Bildungspolitik; Recht; Pädagogik; Schule; Schulpolitik; Schulsystem; Schulorganisation; Schulrecht; Schulgesetz; Gesetzentwurf; Gesetzgebung; Diskussion |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0044-3247; 00443247 |
| Language | German |
| Year of creation | 1981 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Zeitschrift für Pädagogik Jahr: 1981 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 03.03.2021 |
| Citation | Fauser, Peter; Flitner, Andreas: Pädagogen und Paragraphen. Bildungspolitisches Gespräch über den Schulgesetzentwurf des Deutschen Juristentags - In: Zeitschrift für Pädagogik 27 (1981) 4, S. 625-633 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-141690 - DOI: 10.25656/01:14169 |