search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Original Title
Einleitung zum Themenschwerpunkt "Lehr-Lern-Forschung"
Parallel titleIntroduction to research on teaching and learning
Author GND-ID
SourceZeitschrift für Pädagogik 28 (1982) 3, S. 355-364 ZDB
Document  (868 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Pädagogische Psychologie; Lernen; Lehren; Lehr-Lern-Forschung; Unterrichtsforschung; Forschungsprojekt; Forschungsbericht; Themenheft; Einleitung
sub-disciplineEducational Psychology
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalZeitschrift für Pädagogik Jahr: 1982
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication19.05.2020
CitationRoeder, Peter M.: Einleitung zum Themenschwerpunkt "Lehr-Lern-Forschung" - In: Zeitschrift für Pädagogik 28 (1982) 3, S. 355-364 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-142099 - DOI: 10.25656/01:14209
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)