details
| Title |
Grissemann, H. (1990): Förderdiagnostik von Lernstörungen. Bern: Huber (203 Seiten) [Rezension] |
|---|---|
| Author | Bülow-Faerber, Charlotte von |
| Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 41 (1992) 8, S. 308-309 |
| Document | full text (1.189 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Rezension; Lernschwierigkeit; Lese-Rechtschreib-Schwäche; Förderdiagnostik |
| sub-discipline | Special Education Educational Psychology |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0032-7034; 00327034 |
| Language | German |
| Year of creation | 1992 |
| review status | Publishing House Lectorship |
| other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1992 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 20.04.2010 |
| Citation | Bülow-Faerber, Charlotte von: Grissemann, H. (1990): Förderdiagnostik von Lernstörungen. Bern: Huber (203 Seiten) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 41 (1992) 8, S. 308-309 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-19676 - DOI: 10.25656/01:1967 |