search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Heinrich Tröster: Diagnostik in schulischen Handlungsfeldern. Methoden, Konzepte, praktische Ansätze. Stuttgart: Kohlhammer 2019 (359 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 19 (2020) 2 ZDB
Document  (209 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von:
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication13.03.2023
CitationWiedenmann, Marianne: Heinrich Tröster: Diagnostik in schulischen Handlungsfeldern. Methoden, Konzepte, praktische Ansätze. Stuttgart: Kohlhammer 2019 (359 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 19 (2020) 2 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-240503 - DOI: 10.25656/01:24050
export files

share content at social platforms