details
| Title |
Was Bildungspolitik leisten muss, damit Inklusion gelingen kann |
|---|---|
| Authors | Bratz, Jörg; Gaida, Dagmar |
| Source | Jürgens, Barbara [Hrsg.]; Steinert, Wilfried W. [Hrsg.]; Vanier, Dietlinde H. [Hrsg.]: Das Modellprojekt Klassenassistenz. Gelingensbedingungen für inklusive Schulen. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 107-113. - (Lernen inklusiv und kooperativ) |
| Document | full text (122 KB) |
| License of the document |
|
| Keywords (German) | Assistenz; Schulklasse; Integration; Modellversuch; Inklusion; Bildungspolitik; Kooperation; Entwicklung |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Special Education |
| Document type | Article (from a serial) |
| ISBN | 978-3-7815-6082-6; 978-3-7815-2628-0; 9783781560826; 9783781526280 |
| Language | German |
| Year of creation | 2024 |
| review status | Peer-Reviewed |
| is part of: | Das Modellprojekt Klassenassistenz. Gelingensbedingungen für inklusive Schulen |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
| Date of publication | 30.04.2024 |
| Citation | Bratz, Jörg; Gaida, Dagmar: Was Bildungspolitik leisten muss, damit Inklusion gelingen kann - In: Jürgens, Barbara [Hrsg.]; Steinert, Wilfried W. [Hrsg.]; Vanier, Dietlinde H. [Hrsg.]: Das Modellprojekt Klassenassistenz. Gelingensbedingungen für inklusive Schulen. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 107-113. - (Lernen inklusiv und kooperativ) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-290968 - DOI: 10.25656/01:29096; 10.35468/6082-11 |