details
Title |
Studien zu Schulleistungen und ihre Aufbereitung |
---|---|
Author |
Neumann, Phillip ![]() ![]() |
Source | Zeitschrift für Heilpädagogik 74 (2023) 5, S. 230-232 ![]() |
Document | full text (192 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schulleistung; Sonderpädagogik; Sonderpädagogischer Förderbedarf; Inklusion; Exklusion; Studie; Aufbereitung |
sub-discipline | Empirical Educational Research Special Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0513-9066; 05139066 |
Language | German |
Year of creation | 2023 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Zeitschrift für Heilpädagogik Jahr: 2023 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 05.02.2025 |
Citation | Neumann, Phillip: Studien zu Schulleistungen und ihre Aufbereitung - In: Zeitschrift für Heilpädagogik 74 (2023) 5, S. 230-232 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-323821 - DOI: 10.25656/01:32382 |