details
| Title |
Lernlandschaften des ICH - Edmund Kösels subjektive Didaktik als Auflösung ihrer selbst |
|---|---|
| Authors | Bernhard, Armin; Gruschka, Andreas |
| Source | Pädagogische Korrespondenz (2002) 29, S. 44-66 |
| Document | full text (2.187 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Subjektivität; Didaktik; Subjekt <Phil>; Religionspädagogik; Konzept; Bildungstheorie; Unterricht |
| sub-discipline | General Educational Science Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0933-6389; 09336389 |
| Language | German |
| Year of creation | 2002 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2002 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 01.10.2013 |
| Citation | Bernhard, Armin; Gruschka, Andreas: Lernlandschaften des ICH - Edmund Kösels subjektive Didaktik als Auflösung ihrer selbst - In: Pädagogische Korrespondenz (2002) 29, S. 44-66 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-81006 - DOI: 10.25656/01:8100 |