search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Professionalisierung und Deprofessionalisierung im Lehrer/innenberuf. Ansätze und Befunde aktueller empirischer Forschung [Editorial]
Authors
SourceZeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung 3 (2014), S. 3-13 ZDB
Document  (267 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN2191-3560; 2195-2671; 21913560; 21952671
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication16.11.2018
CitationBonnet, Andreas; Hericks, Uwe: Professionalisierung und Deprofessionalisierung im Lehrer/innenberuf. Ansätze und Befunde aktueller empirischer Forschung [Editorial] - In: Zeitschrift für interpretative Schul- und Unterrichtsforschung 3 (2014), S. 3-13 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-160268 - DOI: 10.25656/01:16026
export files

share content at social platforms